Pomozcie zlozyc komputer

Autor: GG (ggNO_at_SPAMpoczta.gazeta.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 10:24:29 MET

Witam.

W życiu każdego człowieka nadchodzi taka chwila że musi sobie w końcu kupic
nowy sprzęt bo na starym nic sie nie da już robić. I oto taka chwila
nadeszła. Niestety nie za bardzo siedzę w temacie jeżeli chodzi o nowości
więć chciałbym żebyście to Wy złożyli mi kompa ;). Mam już pewną koncepcję
ale na razie poczekam na Wasze rady. Na komputer mogę przeznaczyć 2500 PLN.
Ma on służyć do do codziennej pracy, ale także do gier, divx itp. Jedną
rzecz już wiem. Postawie go na platformie AMD (Myślę o procku Athlon 2000+).
Poza tym DDR 512 MB i dysk 80GB. Muszę kupić cały zestaw z wyjątkiem
klawiatury, myszy, głośników, dobrze by było aby na płycie był dźwięk.

A więc do dzieła, proszę uzupełniać:

Obudowa-
Płyta-
Procesor-