Re: bootit a ukrycie

Autor: Zhan (zhan_at_op.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 08:54:52 MET

> oswieccie mnie. mam juz jedno xp i bootita na pokladzie oraz wolna
> niezaalokowana przestrzen. jak zmusic bootita zeby mi tak zabutowal
> cd zeby przy instalacji drugiego xp na tym samym dysku ten poprzedni
> w ogole nie byl widziany, czyli upraszczajac, zeby ten drugi xp
> tez zainstalowal sie na c:

jesli dobrze rozumiem to chcesz miec dwa windowsy xp i chcez zeby kazdy z nich byl na partycji c...
ja to robie tak:
instaluje pierwszego windowsa standardowo... (powiedzmy part 1)
nastepnie zmieniam aktywna partycje na ta, na ktorej ma byc drugi windows (part 2) i zaczynam
instalacje, windows wtedy instaluje sie na c: poniewaz partycje aktywna traktuje jako pierwsza.
nastepnie przerywam instalacje (w momencie pierwszego restartu) i w tym momencie uaktywniam partycje
1. uruchamiam pierwszego windowsa normalnie i edytuje boot.ini tak zeby byla mozliwosc uruchomienia
systemu z partycji 2 (potrzebny plik z bootsektorem part 2) jesli uzywasz bootita to on zalatwi
sprawe. teraz tylko restart, uruchomienie systemu z 2 partycji i konczenie zaczetej instalacji...
moze sa prostrze sposoby ale ten jest sprawdzony

pozdrawiam
Artur