Jakie ster. do Rivy TNT TV-Out?

Autor: yacek (yacek4_at_TO.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 08:56:00 MET

Witam!
Mam Karte no-name z chipem tnt nv4 16 sdram i tv-out i niemoge znaleźć
sterowników. Na stronie Creative są do 128 i potem TNT2. Detonatory są niby
od TnT aż po Quadro lecz przy instalacji w zakładce wybierz model niema
zwykłej TNT. Wziąłem stery Herculesa lecz niewidzi tv-out. Mam też stery
Asusa do V3400 ten widzi tv i nawet jest (kiepski) obraz na telewizorze ale
na karcie radiator jest bardzo gorący (już po kilku minutach po włączeniu) i
znacznie dłużej się uruchamia komp. Czyżby tylko stery microsoftu mi
pozostały? Pozdr.