Re: bootit a ukrycie

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 02:16:06 MET

aeon flux wrote:
> oswieccie mnie. mam juz jedno xp i bootita na pokladzie oraz wolna
> niezaalokowana przestrzen. jak zmusic bootita zeby mi tak zabutowal
> cd zeby przy instalacji drugiego xp na tym samym dysku ten poprzedni
> w ogole nie byl widziany, czyli upraszczajac, zeby ten drugi xp
> tez zainstalowal sie na c:

[...]

Może wystarczy, jeśli przed instalacją założysz nową partycje NTFS na
wolnym obszarze dysku i zaznaczysz ją jako aktywną. Instalator zawsze
przydziela literkę C aktywnej partycji. Partycję tę należy sformatować
podczas instalacji, bo jak już pewnie wiesz, BootIt tego nie robi. Nic
nie trzeba ukrywać.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/