Re: [OT] Wielke piwo dla Snipera!!!

Autor: Wojtas (#womacomp#_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 Oct 2003 - 00:19:00 MET

Użytkownik "Sniper" <sniper10000_at_NOSPAMpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnqmv3$ash$1_at_news.onet.pl...

> Wow! Jedwabiste! Czujecie tą rozkosz w ustach? Świeże piwko z delikatną
> nutką dekadencji - rozpuszcza się w ustach a nie w dłoni, soczyście
pieści
> zmysły i głaszcze podniebienie :)))
>
> Swoją drogą, nie myślałem, że będzie aż takie duże :)
>
> Niniejszym ogłaszam, że po spożyciu takiej ilości trunku mój stan może w
> najbliższym czasie wskazywać na lekkie niedomagania umysłowe. W związku
> tym proszę o wyrozumiałość i traktowanie moich postów z przymrużeniem
oka ;)

> --
> [...]

Dzień dobry, cześć i czołem!
  Nie pij wódki, nie pij wina, pisz gdzie trzeba, bo to kpina! :)))
  Sponsorem dzisiejszego programu były literki: N, T i G. Dziękuję. :)

--
Wojtas
http://womacomp.republika.pl