fic va-503+ instalacja windows 2000

Autor: ia (franz29USUN--TO_at_poczta.fm_I--HATE--SPAM)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 22:50:50 MET

witam

mam nastepujacy problem

podczas instalacji windows 2000, po przegraniu plikow i samoczynnym
restarcie
windows po 1 zaladowaniu sie chcac kontynuowac instalacje prosi o dysk z
windowsem
po czym nastepuje napis 'CZEKAJ'
i na tym koniec

inne informacje to:
0) konfiguracja:
         fic va-503+ 1.2a (bios je4333)
         k6-2 500 mhz
         riva tnt 2
         hdd seagate 4 gb (windows 98)
         nowy hdd wd 1200 jb
1) dzis kupilem dysk wd 1200 jb (120gb) i na nim probuje to instalowac
w tym celu wgralem najnowszy oficjalny bios czyli je4333
2) windows 98 z tym biosem na hdd seagate 4 gb chodzi bez rzadnych problemow
od dluzszego czasu
3) bios dysk wd widzi, instalator win2000 tez nie zglasza zadnych problemow
(sformatowal cale 120gb)
3a) na poczatku win 2000 instalowalem na jednej 120 gb partycji, poxniej
zrobilem 10 gb, a reszta byla unlocated (system plikow ntfs)
3b) partition magic widzi hdd
4) wyrzucilem podczas instalcji karte dzwiekowa (isa), sieciowa i modem
5) poustawialem w biosie:
        - udma disable a reszte na pio 4
        - wlaczalem i wylaczalem 'assign for vga'
        - agp x2 wylaczone
6) archiwum grup juz odwiedzalem
7) wyczytalem ze acpi sprawia problemu wiec probowalem to w biosie znalexc i
wylaczyc ale niestety nie doszukalem sie tego
8) majac pierwszy firmowy bios 13je12 win2000 instalowalem bez problemu na
hdd 4 gb, ale wracajac do wczesniejszego biosu nie wykryje mi on pewnie 120
gb

zatem mam dwa pytania:
 - czy kupujac kontroler ata 100 na pci mam pewnosc ze instalacja mi pojdzie
 - co moge jeszcze zrobic ??????

prosze o pomoc

TIA

lukasz