Re: Czarne p³yty...

Autor: cysio123 (cysio123_at_interia.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 22:44:22 MET

> Hmm, nagra³em ju¿ klika p³ytek audio na czarnych CD-Rkach i jak narazie
> nigdzie nie mialem problemu z ich odtwarzaniem.

To nie jest regu³a, ¿e czarne s± niewidzialne dla niektórych
odtwarzaczy. Ale oczywiste jest, ze czarny kolor poch³ania wiecej
¶wiat³a lasera ni¿ np srebrny, w zwiazku z czym na s³abych czytnikach
nie bêdzie widzia³ takiej p³yty. A spotka³em siê z takim pzrypadkiem
osobi¶cie. P³yta sz³a u mnie na CDeku, na kompie tym bardziej, a u
kumpla CDek wywala³ ze disk error...

cysio123