Re: Czarne p³yty...

Autor: TRH alias Bubby (46349_at_poczta.fm)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 22:26:03 MET

U¿ytkownik "Nothingman" <lopko_at_poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Ciekawy jestem, po co robi sie p³yty z czarnym spodem...?

Podobno s± trwalsze i odporniejsze na uszkodzenia. Nie wiem jak jest
dok³adnie, tylko raz na takiej nagrywa³em.

> Plyty wogole czesto roznia sie odcieniami spodow, czy ma to jakas
roznice???
> Czy tylko chodzi o ladny wyglad???

Ró¿ni± siê w trwa³o¶ci nagranych rzeczy. Podobno na z³otych i zielonych
najlepiej trzyma siê audio, a niebieskich i czarnych DATA.

wiêcej znajdziesz na www.cdrinfo.pl