Re: 1 procesor kontra 2

Autor: Marcin Wojtynski (frutis_at_astercity.net)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 21:56:03 MET

"Dilbert" <slwoj_at_poczta.onet.pl> writes:

> Witam
> Planuje wymianę sprzętu i zastanawiam się co lepsze dwuprocesorowa płyta z
> 2 * 1400 Athlon (XP->;)MP) podkręcone do 1800 - 2000,
> Czy zwykła ( pojedyncza ) z 2600 XP ?
> Koszy wyjdą mnie w takim w obu konfiguracjach podobne
> ( max 500zł -700 zł więcej w wypadku dwuprocesorowej ale to przeżyje w końcu 2
> procki to dwa procki co nie :) ). Waham się głównie dla tego że oprócz linuxa
> na tym sprzęcie stanie także WinXP (żeby sobie czasem w coś zagrać ;).
> I właśnie ta kwestia mnie najbardziej nurtuje jak w grach sprawuje się
> [...]

Jak nie szkoda ci kasy to kupuj z dwoma procami, zestaw bardziej
"profesjonalny" :)) , no i wiecej radochy. Gry beda dzialaly troche wolniej
ale taka ogolna "plynnosc" dzialania komputera napewno lepsza na dualu.
Generalnie fajna zabawa , ale znacznie glosniej dziala no i trzeba lepszy
zasilacz

Pozdrawiam
Marcin