Re: problem z instalacja drukarki

Autor: Jacek S. (virge_at_zlyadres.poczta.fm)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 21:32:23 MET

"Jozef" napisał

> A zdradzisz, co spaprałeś?
Właśnie! Dołączam się do tego pytania!
I jeszcze na jakiej to płycie się działo...
Mam podobny, jak nie identyczny problem z kompem znajomka - na, niestety, ECS k7s5a pro. I też z drukarką Lexmarka ( jakos prosta,
bo w promocji kupioną na cene tuszu:) - 130 zł, czy coś koło tego )
Ciekawe, że mój skaner u niego też nie jest wykrywany, ale dioda zasilająca ( bo własnie zasilanie tez ma od razu z USB)
się świeci. Stery od USB niby ok, kable ok, skaner ok, drukarka podobno też - o co chodzi?!

--
.:.Jacek S.:.