wybor - plyta,procek,ram,grafika

Autor: cobrizo (cobrizo_nospam__at_astercity.net)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 20:57:00 MET

Witam,

W niedziele mam zamiar jechac na gielde i kupic nowy komputer. I prosze o
pomoc, co mam wybrac? Ponizej napisze co mi chodzi po glowie i prosze o
ewentualne komentarze/korekty co warto a co nie...

procek: XP 2400+ (podkrecic go tak na 2.3 GHz)
plyta: Soltek 75FRN2-L
ram: Kingston 400 MHz 2x256 (i tu pytanie, plyta ma dual ddr to znaczy ze
mam miec 2 kosci zeby bylo szybciej?)
grafika: (i tu mam najwiekszy dylemat) - Tutaj prosze o propozycje... jak
narazie stanelo na MSI FX5600 128 RAM.
Czy jak na takie pieniadze kupie cos lepszego?

pozdrawiam,

cobrizo.