Re: problem z Samsung 755DFX

Autor: Kasia A (buniapl_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 19:14:11 MET

Ustawienia wszystkie zmienilam ale niestety znowu to samo ;(
Przy pracy 85Hz obraz drzy i przy 90Hz tez a przy 100Hz rozmazuje sie tzn.
zachodzi mgla. Przy dluzej dzialajacym to juz zupelnie szaleje.
Tak jak pisalam mam Radeona 9200 wiec raczej oki, ale dodam ze mam glosniki
kolo monitora- jak nie dzialaja tez jest to samo :(
Wnioskuje z tego ze bede musiala go jednak reklamowac :(
Czy macie jakies jeszcze inne rozwiazanie?

Pozdrawiam
KasiaA