Abit be6 + powerleap IP3/T + Tualatin 1.1GHz POMOCY!!!

Autor: m~ (msoltysiak_at_gazeta.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 18:15:21 MET

było
płyta abit be6, celeron 400MHz, najnowszy choć mocno stary bios th, HPT366
driver 1.25 pod win98, hdd 10GB podzielony na dwie równe partycje, win 98 SE
PL, (448ram - 256/133, 128/133, 64/100, asus v7100PRO 64MG, nagrywarka, dvd,
sb pro)

wszystko było dobrze, od lat... ;-)

chciałem to małym kosztem odświeżyć, kupiłem Tualatina 1.1GHz z przejściówką
powerleap IP3/T
przeczytałem wszystkie grupy w necie i różne rzeczy tam stoją, generalnie
be6 jest "iffy", niektóre chodzą, inne nie
po włożeniu nic się nie dzieje, bios nie startuje, czekam na piknięcie i nic
zmieniam ustawienia w biosie, zworki na przejściówce, odłączam sprzęt i nic
na początku po włożeniu stareo cela było to samo, ale po paru restartach
wstał

help
michał