problem asus p2b

Autor: misiubu (jkiersz_at_interia.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 15:43:59 MET DST

Witam,

Mam problem z plyta asus p2b rev 1.04. Probuje wlozyc do niej celka
coppermine 1000 Mhz (Cd0 zdaje sie)z uzyciem przjesciowki Ms-6905 ver.
2.3, co prawie wedlug wszyskich dostepnych mi zrodel (faq itp) jest
mozliwe o ile wymusi sie napiecie 1,8V. Wydaje mi sie ze wszystko jest
ustawione jak trzeba i nawet sie odpala ale nie ma zwyklego beep'u i
system zwisa tuz po odpaleniu (tj. w momencie wyswietlania sie
informacji o karcie graficznej). Po przestawienie fsb na 66 idzie troche
dalej tj. jest beep, pojawia sie nawet informacja o biosie ale zwisa w
momencie testowania pamieci. Oczywiscie plyta na starym cel533 chodzi
bez problemow. Probowalem juz chyba wszystkiego tj.
1) upgrade biosu do 1014 beta 3;
2) Kolejnego odlaczania wszystkich (prawie) urzadzen w systemie;
3) Podwyzszania napiecia do 1,85V i 1,9V;
4) podmiany karty graficznej (wyjecie agp i wsadzenie pci);
5) podmiany pamieci (wydawalo mi sie ze moze to jest problem skoro na 66
cos tam dziala a na 100 nie) - ale to chyba nie to bo mam na pewno pc100;

Nie mam juz pomyslow. Moze ktos wie o co chodzi?

Moj. config:
1) asus p2b rev. 1.04;
2) pamiec 128 MB
3) caviar 1,6GB i seagate 40Gg