Re: klawisze POWER,SLEEP..

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_zbyszek.net)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 17:03:18 MET

> 1. z systemu raczej nie wyłączysz, chyba ze zrezygnujesz z ACPI ale nie
> jestem pewny.
> 2. pewnie są jakies programy ale po co kolejny shit w trayu/ew. w tle...
> 3. osobiście pomagają mi w neutralizacji tych klawiszy a) ślubokręt
b)twarda
> podkładka c)reszty się domyśl :)

Ja mimo wszystko preferuję nieco mniej inwazyjne metody: Panel Sterowania /
Zarządzanie energią / Zaawansowane...

Tak jest w Win XP, nie jestem pewien, czy odpowiednie ustawienie jest
dostępne również w starszych systemach (prawdopodobnie dotyczy kolegi
"news").

--
Zbyszek T.
Tlen: zbyszek1980, GG#: 67173