Odp: ZASILACZ CHIEFTEC HPC-360-202 Pytanie o bezpiecznik

Autor: Rycho (rycholek_at_wp.pl.TylkoBezSpamu)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 14:32:05 MET

Użytkownik Carl <carl72_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bnqj2s$mfi$1_at_inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Mam pytanie. Podczas podłączania kieszeni do HDD po włączeniu kompa było
> tylko "pstryk" i komp milczy prawdopodobnie strzelił zasilacz. Okazało się
> ze kieszeń miała zwarcie. Teraz pytanie czy ten zasilacz posiada jakiś
> bezpiecznik który to można bedzie wymienić czy odrazu cały zasilacz jest
> walnięty. Ewentualnie to sie gdzieś reperuje?
> Prosze o konstruktywną pomoc.

Witam,
ten zasilacz powinien mieć zabezpieczenie od zwarcia,
usuń tą walniętą kieszeń,wyciąg wtyczkę od PC z gniazda 220V i włącz ponownie
za jakieś 5 min, powinno odpalić-jeśli nie,no to trzeba faktycznie szukać
w środku zasilacza :(

Pozdro..
  Rycho