Re: CDRW yamaha (8x) Pomocy...

Autor: Fikolek_01 (scashone_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 12:13:02 MET

Uzytkownik "wwmw" <wwmw_at_poczta.wp.pl> napisal w wiadomosci
> witam mam nast problem:
> pozyczylem sobie nafrywarke YAMAHA CRW 8824E ktora ma maks predkosc
> zapisu x8 (i u kumpla dziala bez zarzutu), ale gdy chce nagrac siebie
> plytke 698 MB ( na plytach cdr 700Mb) pisze ze plyta jest zamala i
> zebym wlozyl inna. (probowalem na ronych)
>
> nagrywarka bez problemu nagrywa (u mnie ) 650 MB na tych samych
> plytkach, w nero program rozpoznaje plytki jako 703 ( a rozmiar
> kompilacji do nagrania to (699mb),
>
> poza ym probowalem nagrac te 700 mb z overburningir (TAO, TAO/96) bo
> nagrywarka niby obsluguje ale nic

> [...]

witam..
Zobacz jaki rocznik to jest to nero;-)) ja mielem 6.0.0.15 i tam wystepowal
wlasnie taki problem ze nie chcialo nagrywac plytek 700mb ,po mimo tego ze
np. film mial 695mb...Mozna sobie sciagnac latke ze srtony producenta na ta
wersje albo zainstaluj sobie inna wersje np6.0.0.19..tam tego problemu juz
nie ma ;-)))

pozdrawiam

Pioter