problem z instalacja drukarki

Autor: Fikolek_01 (scashone_at_wp.pl)
Data: Thu 30 Oct 2003 - 11:55:47 MET

wiatm

Wiec w czym problem..otoz dostalem drukarke lexmarka od kumpla..fakt ze bez
tuszu ale co tam,kupi sie;-))..a Wiec ..kupilem do niej kabelek USB ( taj
podaje instrukcja zeby ja podlaczyc )i zaczynam..Wszystko ladnie podlaczone
..ja od dyskietki instalacyjnej a tam mi wywala ze nie `widzi ` drukarki
plug and play i zebym sprawdzil kable i ble ble.. i co teraz ?? moze kupic
jakis inny kabelek i sprobowac inaczej ja podlaczyc ?? nawet wziolem i
rozebralem i sprawdzilem gniazdo w drukarce.. w kompie tez jest oki ... i
stanolem w korku;-(((

pozdrawiam

Pioter