Re: kalipso prosze Cie o kontakt

Autor: kalipso (nospmas_at_nospam.no)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 14:48:03 MET DST

juz mUżytkownik miszka napisał:
> Sorki, ze nie pisze na priv, ale nie mam namiarow na Tego czlowieka.
> Nie linczujcie mnie:)
>
> kalipso pisz prosze na miszka_at_miszka.org
>
> miszka

przemielilem archiwum i pewnie chodzi ci o ten dysk:
moje skromne rady

1. upgrade biosu laptopa /ale niekoniecznie/
2. upgrade biosu dysku i to konieczne co dziwne dyski tez maja bios ;)
a fujitsu daje do swoich biosy, plik z biosem znajdziesz na www.dell.com
ja nie moglem sprawdzic jak dziala bo w moim nie ma fdd, za to
upgradowalem bios kompa i poszlo ladnie z instalatora windowsowego :)
3. ewentualnie szukaj uniwersalnego hasla servisowego na grupach
dyskusyjnych dell-a

pozdro
trzeba bylo podac od razu ze masz stronke to bym niemial podejrzen ze
cos krecisz z nieswoim dyskiem