Re: Coś dla dobrych informatyków.

Autor: Sławomir Stępniak (slaw1step1_at_poc1zta.onet.pl1)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 21:33:25 MET

Użytkownik "Jaś Kowalski" <zielonoczarni_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Czy istnieje możliwość ograniczania zajmowanego miejsca na
dysku i
> wgrywania programów. NIe chodzi mi tu o ukrywanie dysków czy panelu
leczo o
> personalizacje dysku.
> Może żle to wyjasniłem ale jak by sie ktoś mniej więcej orientował pod
> windowsem XP czy 98 to prosze o kontakt.

Z metod sprzętowych to przychodzi mi do głowy:
1. samokontrola
2. dwa dyski wymieniane w kieszeni
A o metody programowe pytałbym nie tyle dobrych informatyków,
co dobrą grupę.
Można użytkownika ograniczyć, ale właśnie przez odcięcie od pewnych
elementów (np. panel sterowania), ograniczenie zajmowanego miejsca
jest mało prawdopodobne. W ogóle to jaśniej problem proszę (i nie
tutaj).

PS. uprzedzam adwersarzy, czytałem topic i wiem, że to nie do mnie.

--
Pzdr Slawek S. slaw1step1_at_pocz1ta.onet.pl1 (ale bez cyfr)