Drukarka spowalnia komputer

Autor: Wasiuk (wariiNOSPAM_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 21:21:58 MET

Witam!

Pracuje pod XP Pro i dziwi mnie fakt ze drukarka (HP600 LPT) podczas
drukowania spowalnia mi caly system, Menedzer zadan Windows pokazuje 100%
Uzycia procesora! Do tej pory drukowalem na Cel333 128MB i nawet nie
zauwazylem ze cos sie drukuje, spokojnie moglem uruchamiac aplikacje, zero
zwolnienia, a tu teraz na Athlonie 2000+ 512MB takie motywy. Zaznaczam ze
zawsze stosuje tych samych ustawien dla drukarki: w biosie port mode ECP,
IRQ 7, DMA 3. W windowsie to praktycznie nic nie ma do ustawiania. W czym
moze tkwic problem?

Pozdrawiam
Wasiuk