Problem z odtwarzaniem filmów

Autor: Bienio (bienio_at_tkdami.net)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 21:02:32 MET

Witam grupowiczów. Możliwe, ze NTG, ale mam mały problem i licze, ze
pomożecie mi go rozwiązać :)

    Chodzi o odtwarzanie jakichkolwiek plików video. Po uruchomieniu kompa i
próbie właczenia jakiegokolwiek filmu, czy innego pliku video (np. wmv),
każdy(!!!) odwarzacz mi sie wiesza. Po ponownym uruchomieniu lub restarcie
kompa moge odtwarzać juz wszystko. Ale jest to uciążliwe, bo kiedy zasiadam
do kompa i chce obejrzeć jakiś film musze sprzęta dwa razy uruchamiać.
System (XP) instalowałem ponownie juz kilka razy (mam ten problem juz kilka
miesięcy, chociaż pojawił sie niewiadomo skąd). Z kodekami też kombinowałem.
Ale czekam na sugestie.

--
Łatwo wytrzymać próbę czasu, jeżeli nie jest to czas próby.
Pozdrawiam