OKI MICROLINE 320 - problem

Autor: TRACK (track_at_op.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 20:33:49 MET

Witam wszystkich grupowiczow. Mam do was taka sprawe. Mam drukarke OKI ML 320.
Moj problem polega na tym ze nie wiem jak ja ustawic tak, aby drukowala
tylkona jednej stronie. Tzn. mam ciagle podawanie papieru, ale drukarka jak
jest ustawiona na plastikowym pasku do oddzierania papieru drukuje zawsze
jedna linie na nowej stronie. Jesli przesune troche rolke do tylu sprawa sie
nie powtarza, ale natomiast jest problem poazniej z popranym oddarciem
papieru, trzeba przesuwac go recznie. Czy ktos wie moze jak poradzic sobie z
tym problemem? Z gory dzieki.

TRACK

P.S. Jak mozecie to piszcie na maila track_at_op.pl