Re: Jaki HDD - HELP !!! - znowu sie rozlecial

Autor: stefe (stefe_at_wp.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 19:09:53 MET

Dnia 2003-10-29 17:01, Użytkownik Sniper napisał:

> Parę dysków obok siebie, to już inna bajka. [ciach] Ale to już temat na inną rozmowę.

to, ze napisalem, ze teraz je chlodze jednym wiatraczkiem nie znaczy ze
zawsze byly obok siebie... wiem co pisze

> Sam mam w kupie 6 dysków (jeden nad drugim). W środku, między gorącymi WD i
> Maxtorem też siedzi BIV i grzeje się mocno.

pewnie, bo bardziej od caviara, ktory srednio jest nagrzany mniej o
jakies 3 stopnie juz przy chlodzeniu

> Ale wystarczy odłączyć pozostałe i nie ma bolca, żeby BIV, nawet
> bez chłodzenia się przegrzała.

napisales, ze BIV jest lekko cieply... z tym sie nie zgadzam... moze
niedokladnie to napisalem, ale nic nie napisalem, ze przegrzalem barke
bez chlodznia.

--
|  Pozdr. stefe  |  stefe_at_wp.pl  |