Re: problem z Samsung 755DFX

Autor: Łukasz Ledóchowski (lukled_at_tlen.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 16:56:04 MET

chelbek dnia 2003-10-29 stwierdził(-a):

> Droga Kasiu
> Na poczštek sprawdŸ ustawienia odœwieżania.
> Optymalnie jest 75 Hz. Jeœli masz powyżej to zmień prosze na 75.

Dobra. nie znam sie na monitorach. Ale czemu 75?!?!? Ja używam 85Hz, a
bym używał 100 gdybym mógł. Na 75 już nie moge patrzeć bo mnie oczy
bolš. To może być też wina monitora, ale też słabej karty graficznej,
która po prostu nie wydala już przy zbyt wysokiej rozdzielczoœci i
dużym odœwieżaniu. Obniżenie go może rzeczywiœcie pomóc, ale radziłbym
w takim przypadku lepszš karte kupić albo zmniejszyć rozdzielczoœć niż
oczy sobie psuć niskim odœwieżaniem...

--
# Łukasz Ledóchowski    lukaszekled%wp.pl   GG:503647
# Athlon XP 1700+ @ 2125MHz/1,5v  Asus A7V8X-X  Kingston 256Mb PC2700