TV Tool

Autor: Sonia & Romek (romario07_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 16:04:38 MET

Mam k. graficzną GForce 4 MX 440 AGPx8 TV Out i oglądam filmy na ekranie TV
ale słyszałem że TV Tool umożliwia jednocześnie oglądać np. film na ekranie
TV a na monitorze można w tym czasie robić coś innego. Dlaczego u mnie TV
Toll po uruchomieniu pisze że nie wykrył układu TV na karcie graficznej
skoro taki układ karta posiada i układ ten działa. Wskazówka : podłączenie
do TV przez kabel S-VHS - S-VHS. W zakładce nView nie jest aktywna opcja
klonowania, obraz z kompa na TV przełączam za pomocą skrótu klawiaturowego
Ctrl+T. Czy ktoś wie jak rozwiązazać ten problem bo żona często ogląda filmy
a ja w tym czasie chciałbym móc normalnie pracować na kompie.
Z góry dziękuję za porady.