Rzeczywista przepustowość dysków - jaka?

Autor: Piotr C. (piotr_wytnij__at_mabanana.com)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 15:48:46 MET

Witam,

Mam zapewne proste dla Was pytanie. Jaka jest przepustowość rzeczywista np.
dysku Seagate 7200.7 80-120G (ATA100) przy zapisie? Producent podaje
wewnętrzny transfer. Mnie interesuje czas ciągłego zapisu dużego pliku,
powiedzmy 10G (więc już żadne bufory na nic się nie zdadzą). I drugie
pytanko, jak wzrośnie ten transfer w przypadku spięcia dwóch dysków w RAID
(szeregowy - nie mirror - zapomniałem jaki to numer). Z góry dzięki za
odpowiedzi.

pozdrawiam