Rage 128pro vs radeon 9000Pro all in wonder

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.nospam)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 12:55:25 MET

Wiatm

mam pytanie do posiadaczy wyzej wymienionych kart:
tarty te posiadaja kable przejsciowe tv-out i tv-in,
czy kable od tej pierwszej sa identyczne jak tej drugiej?
mam ta druga i nie wiem czy beda pasowac,
ten radeon ma dosc nietypowe wejscia/wyjscia
wyjscie video ma 10 pinow czyli inaczej nawet niz zwykly
radeon nie mowiac juz o kartach spod znaku NV
z gory dziekuje za pomoc

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder 9000 Pro ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]