Re: czas reakcji matrycy LCD

Autor: Slawomir Marczynski (slawek_at_ps.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 12:34:32 MET

On Wed, 29 Oct 2003, Jurek Gajewski wrote:
> Taki papierek mogą sobie wsadzić w pupę... Tym bardziej że nie ma na nim
> Twojego podpisu.

He, pewnie ze tak (tzn. zwinac w rulonik i ponownie rozwazyc definicje
slowa "czopek") - tyle, ze ja moge najwyzej sie wypieniaczyc po news'ach
- lub w razie padnietego 6 pikselka procesowac sie z nimi przez sad.
A jakie sady nasze sa - wiem dosc dobrze - owszem, bywaja madrzy
i sprawiedliwi sedziowie, ale... jakos ich jeszcze nie spotkalem.

Zagadka: czyje racje sa wazniejsze - firmy robiacej gruba kase na
oszustwie (i majace za co przekupic kogo trzeba, lub, nie idac tak
daleko "spolecznie potrzebnej bo dajacej zatrudnienie") - czy
klienta, ktory jest jakis szurniety, bo mu przeszkadza jakas kropka
na ekranie?

Get real, w Sejmie znikaja nie piksele, ale cale slowa z ustaw...
szansa ze poleci czyjas glowa z MAXDATA (chocby za analfabetyzm
bo nie umial przeczytac normy ISO) jest zerowa.

Niemniej jednak lepiej sie bede czul, jezeli uda mi sie kogos
ostrzec przed oszustem - nie naleze do typow, co to sie ciesza
bo kogos nabrano takze.