Re: dysk pionowo (na boku) - można?

Autor: Artur Czeczko (newart_at_eno.one.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 12:41:33 MET

"Grzegorz Gabryś" <gabi999_at_plusnet.pl> wrote in message

> Dyski SCSI to juz zupelnie inna bajka, najczesciej to sa dyski 2,5" lub
> mniej.

Od strony elektroniki to jasne, że te dyski bardzo się różnią
od IDE. Ale od strony mechanicznej? Są na pewno mocniejsze,
trwalsze, poza tym szybciej się obracają. Ale zasada działania
jest chyba z grubsza taka sama...

Dyski, z jakimi mam do czynienia, są 3,5", aczkolwiek
nie zaglądałem do środka, być może talerze rzeczywiście
są mniejsze.

Pozdrawiam,
Artur