Re: Plyty glowne ASUS i Gigabyte

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 12:11:57 MET

Użytkownik "Józef S" <marian_koniuszko_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Miałem już 3 płyty gigabyte i bardzo sobie je chwalę. Kupić je można w
> sklepach komputerowych pewnie :)
Ja pracuje na GA-6BXC i sobie dlatego chwale bardzo Gigabyte'a. No i poza
tym
w tych nowych plytach bardziej mi sie podoba kolor laminatu Gigabyte'a niz
Asus'a.
Co do mozliwosci zakupu, to niestety nie znalazlem w zadnym sklepie w
ofercie
Gigabyte GA-8I875 Ultra :-( a ta plytka mi sie najbardziej podoba. Gdzie ja
kupic?

Pozdrawiam
Qgar
qgar_at_interia.pl