Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: tbg (tbg_at_poczta.onet.pl.no-spam)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 11:58:43 MET

"Dr Teo" <dr_Teo_wytnij_to_at_wp.pl> wrote in message
> Kontrola do ISO jest co roku, albo czesciej.
> Jezeli pism bedzie duzo dostana taki protokol niezgodnosci z norma, ze
moga
> staracic ISO

e tam, w zyciu chyba nie widziales certyfikacji ISO na oczy. to o czym Wy
piszecie to sa zwykle reklamacje. i jezeli firma dysponuje baza reklamacji
i odpowiednia procedura reklamacyjna i sa one zalatwiane, czyli sa slady
dokumentow i ze ktos sie ta sprawa zajal (nie wazne jak szybko) to wszystko
dla audytorow jest ok. problemem jest porzucona reklamacja. poza tym
pamietajcie, ze komputronik sklada kilkanascie tysiecy pecetow rocznie, a na
tej grupie jest moze 100 niezadowolonych. procent jest cokolwiek zbyt niski,
zeby pisac zle o calej firmie

ja ich nie bronie, bo mnie sami pod...wili ostatecznie i nic tam juz nie
kupie, ale iso nie zdobywa sie i nie traci z powodow tak mizernych

tbg