Re: Sklep KOMPUTRONIK - wrazenia

Autor: Scurek (scurekBEZSPAMUPROSZE_at_iv.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 10:12:35 MET

Użytkownik "Jurek Gajewski" <nie_at_spamowac.mnie.jp> napisał w wiadomości

> ale sprzęt trzeba czesem kupić i jako członek społeczności czytającej tę
> grupę
> jestem pozytywnie nastawiony do informacji o nierzetelnych firmach.
> Zapewne nie jestem samotny w tej opinii.

Nie jesteś - też tak uważam. Każdy kto ma zamiar kupić jakiś sprzęt, a nie
do końca sie odrientuje co by było najlepsze szuka odpowiedzi na grupach i
pl.comp.pecet się do tego nadaje.
Sam mam zamiar kupić teraz cały nowy zestaw i czytałem tą grupę już od
jakichś 4 tygodni (może z małymi przerwami :)). Najgorsze jest jednak to, że
przymierzałem się do zakupu tego zestawu właśnie w komputroniku, ale po tym
co tu usłyszałem.....chyba poszukam w innym miejscu.
Jest jeszcze taki patent, że mój znajomy kupił miesiąc temu zestaw w tymże
sklepie i po otworzeniu paczki okazało się, że na obudowie jest niezła rysa
która zachacza po drodze o DVD i CDRW. Sprzęt w 100% sprawny, ale kto chce
mieć nowy i porysowany . Więc kolega odesłał (oczywiście na koszt
Komputronika) paczkę i po kilku dniach dostał nowy zestaw, a jakiś pan przez
telefon powiedział mu, że do winy przyznał się kurier servisco (podobno
jechał po dużych dziurach LOL). Ciekawe jakim cudem paczka nie była
uszkodzona, a na sprzęcie taaaaaka rysa ??