Re: Odblokowanie cache L2 w Applebredzie

Autor: abdesign (abdesign_at_wp.pl.nospam)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 09:52:37 MET

> A mojemu kumplowi sie spałił

a mi sie nie wiesza nie spalil nic sie nie stalo
po zasmarowaniu olowkiem - nic dalej
jest to duron z 64KB, wczoraj posmarowalem lakierem
i to samo 64KB, mam sie poddac bo nie wskrzesze tego
cache'u czy po prostu uznac ze niedokladnie to zrobilem?

pozdrawiam artur

--
[ kupie kable do radeona all in wonder 9000 Pro ]
[ abdesign_at_poczta.onet.pl.NOSPAM ]