HDD + PASSWORD

Autor: Mateusz Tumidajewicz (gienekgs_at_go2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 07:56:31 MET

Witam grupowiczow
Mam pewien problem z dyskiem twardym. Otoz zalozylem sobie na niego haslo,
za pomoca programu ze strony producenta (samsung-20GB nota bene). Niestey po
ponownym uruchomieniu kompa dysk wykrywa, ale nie zatrzymuje sie z pytaniem
o haslo tylko wywala cos takiego:
Novell Netware Ready Firmware
(...)
RPL-ROM-APR
RPL-ROM-IRQ
RPL-ROM-PIO
PPL ROM FFC:(tryies from 1 to 5) not found.
Czy ktos na grupie oreintuje sie co sie stalo?
Ewentualnie jest jeszcze cos. SPrawdzalem u kolegi na innej plycie tam
normalnie wlacza sie zapytanie o haslo, ale niestety wpisywane haselko,
ktore jest na 100% dobre (zapisane na kartce), nie dziala. Mam nadzieje, ze
jeden ktos spotkal sie z jednym albo drugim problemem, albo obami nara.
Z gory dzieki na odpowiedz
pozdrawiam