Laptop from USA

Autor: Pavlo (polec_at_go2.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 07:46:25 MET

Mam pytanko mam znajomego w USA który chce kupić mi Laptopa (z jakiejś
wyprzedaży) jak najlepiej przesłać go do Polski, czy będę musiał płacić
jakieś cło itd, ponoć przesłanie DHL do mnie do domu nie wymaga cła jak to
jest pomoże mi ktoś z tym. Wiadomo, że tak kupiony komputer ma gwarancje 1
rok ale tylko na terenia USA a nie w Polsce i bez problemu można przesłać go
do Polski ale z powrotem do USA nie ma możliwości. Jakie poniosę opłaty z
tego tytułu. Dzięki za każde info