Re: Pytanie z gatunku naiwnych.

Autor: Andrzej Kaczmarczyk (andrkac_at_gazeta.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:52:04 MET

Użytkownik Archibald napisał:

> Musze rozjasniac obraz bo w grach jest bardzo ciemny, mam pytanie czy
> lepiej jest to robic przez opcje brightness(jasnosc) czy tez gamma?
> Czy dla kart Geforce istnieje sposob aby ustawic 2 automatyczne sie
> zmineniajace ustawienia , jeden dla pulpitu i jeden dla gier np
> directx ?
> Pozdrawiam
> Archi

Ja sobie dziś naprawiłem coś takiego. Zdejmij obudowę z monitora i
poszukaj pokręteł, takich do wsadzenia śrubokręta zapewne. U mnie było:
Na górze (na kineskopie) pokrętła odchylania(?), a (patrząc od ekranu)
po levej na dole, trochę obudowane, dwa inne: jasność i ...jak to
nazwać... "wyraźność"? Po przekręceniu tego drugiego litery mi się
rozmazały :) O, może "ostrość" po prostu
I okazało się, że to bardzo fajny monitor; do dziś robił za rezerwowy
przy rezerwowym komputerze.

Andrzej.

PS: Informacje o pokrętłach miałem gdzieś z tej grupy. Serwisant by ci
to pewnie zrobił za 30-50 zł :)