UDMA? To niemozliwe...

Autor: Neutrino (ceoWYTNIJ_at_WYTNIJ.op.pl)
Data: Sat 04 Oct 2003 - 08:16:54 MET DST

Witam!

    Mam taka ciekawa sprawe - qpilem sobie nagrywarke LiteOn. Podlaczylem ja
do drugiego kanalu IDE,na ktorym, z przyczyn w sumie finansowych :P do dzis
lezy sobie stara tasma 40-zylowa. No i niby cacy, gdyby nie to, ze...
nagrywarka chodzi w UDMA-2. Myslalem, ze moze Windows sie pomylil, ale nie -
wszystkie inne narzedzia diagnostyczne, w tym sam BIOS - wszyscy ostro
twierdza, ze mamy do czynienia z UDMA-2.
    Moze mi ktos wyjasnic jak to mozliwe przy nie stosowaniu tasmy UDMA?

Z gory dzieki za odpowiedz,
Pozdrawiam,
Neutrino.