Problem z pamieciami na nForce2

Autor: *LordPaulus* (lordpaulus_at_notlen.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 20:06:00 MET DST

Witam,

Czy ktos moze wie, dlaczego moja plyta glowna (msi k7n2 delta) na
nForce2 za cholere nie chce zobaczyc wiecej niz 256 mb ramu? Mam 2 ddry
333 po 256 mb kazdy i zebym nie wiem jak je wlozyl w sloty, to plyta
zawsze widzi jedynie 256 mb, nie mowiac juz o dual channel. Od razu
mowie, ze wiem, jak trzeba wlozyc kosci, zeby korzystac z dual ddr,
jednak wszystkie kombinacje koncza sie tak samo - plyta widzi 256 mb
single channel.
Dotychczas pamieci te wspolpracowaly z plyta na kt400 i nie bylo z nimi
zadnych problemow.

Pozdrawiam,

Pawel