Re: Wybor monotora LCD-help.

Autor: dadarek1_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 03 Oct 2003 - 15:59:59 MET DST

> Witam
> Monitor w zasadzie tylko do pracy(istotna jest ostrosc),rzadko do filmow(te
ida
> na tv).Brac raczej z matryca MVA czy Tn+Film?
> Pozdrawiam
>

> --
> Powtarzam za uzytkownikami, matryca MVA w scenach dynamicznych jak gry
sprawuje sie znacznie gorzej, niz TN.Ja natomoiast zdalem sie na swoje oczy i
obraz z matrycy MVA jest dla mnie przyjazniejszy, lepszy ( wiekszy kąt}
widzenia i sobie kupie wlasnie MVA.Niestety, ale jeden z moich faworytow, ktory
mialem okazje krotko ogladac mial slaba regulacje jasnosci, i dlatego jeszcze
nie kupilem)))Ale wiem, ze kazdy inaczej odbiera obraz czy to tv czy lcd, wiec
warto popatrzec samemu.Pozdrawiam.