Re: zasilacz is dead (troszke dlugie ale pliiis pomozcie!)

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 14:15:53 MET DST

Hej

Użytkownik ".:FELIPE:." <felipe69_at_nospam.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> wczoraj spalil mi sie zasilacz... nie wiem co zrobic, pewnie zalatwie
> nowy...:-)
> czy to mozliwe ze spalony zasilacz skopcil tez modem i dysk??!?!???!?!

A plyta glowna ocalała?
W takich przypadkach -spalenia zasilacza - możliwe jest cale spektrum
zachowań :)
Na jednym kompie w szkole poszlo dokładnie wszystko (no, nie jestem pewien,
moze mysz zostala :) chyba byl to PII 350 na FIC 601)
U jednego mojego kolegi "poszla z dymem" plyta glowna ale procesor, pamieci
i wszystkie karty ocalaly (Cel.450 na jakims PcChipsie)
U mojej ulubionej kolezanki nie stalo sie absolutnie nic i po wymianie
zasilacza wszystko znów dzialalo prawidlowo (Cel.700 na Abit BE6)

--
Pozdrovionka
Speedy