Re: Wybor monotora LCD-help.

Autor: Jacek P. (jpietrus_at_hoga.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 13:07:49 MET DST

Użytkownik "Dybot" <roz_NoSpAm__at_widzew.net> napisał w wiadomości

> tez tak myslelm dopoki nie przeczytalem tej recenzji
> http://www.in4.pl/recenzje.htm?rec_id=175
> albo gosciu ma bardzo wysokie wymgania albo tak onto na prawde widzi.

***Przeczytaj lepiej późniejsze komentarze do tej "recenzji", bo kolesia
dość ostro skrytykowano. I słusznie, bo sam posiadam taki monitor i NIE MA
ŻADNEGO, CHOLERNEGO SMUŻENIA!!! W zasadzie jedyną jego wadą jest brakkabla
DVI w komplecie, ale na giełdzie kupiłem taki za 35 zeta....
Pozdrowienia, Jacek Pietruszczak