Re: Wentylator obudowy - pytanie o wymian

Autor: GM (gmsamotnik_at_gazeta.pl)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 10:50:50 MET DST

> *** Specjalnie napisałem, że obudowa desktop, żeby zasugerować, że
> standardowo jest tam niejszy wentylator niż 80 x 80. Otwór z tyłu jest na
> wentylator 60 mm i nie zamierzam go powiększać, więc nie bezsens tylko tak
> musi być!

Ja mam obudowe bigtower Fujitsu i dodatkowy wentyl z tylu ma tez tylko 60mm.

Tak jak napisalem poprzednio powiekszanie otworow wlotowo-wylotowych
zasilacza zwieksza objetosc powietrza jaka przepycha wiatrak w zasilaczu
przez cala obudowe i moze sie okazac wtedy ze dodatkowy wentyl mozna
zdemontowac(ja tak zrobilem).

GM_Friend