Re: [ot] amd vs intel

Autor: SylwesterN (nowalski.sylwester_at_[bez_spamu)
Data: Fri 03 Oct 2003 - 09:28:17 MET DST

> Najlepiej wez i sam
> sprawdz pracujac na systmie z procesorem HT i zobaczysz roznice, system
> chodzi zwawiej, szybciej przelacza sie meiedzy aplikacjami, a ten co
> uzna, ze nie widzi roznicy na szubienice :] Szkoda tylko, ze Intel sie
> tak ceni :/

To chyba będziesz musiał spróbować mnie powiesić (powodzenia). Jak już
napisałem mam możliwość przetestowania sobie HT. Na moje potrzeby jak juz
napisałem: jako serwerek tak, do obliczeń nie.

> W stosunku do procesorow bez tej Technologii.
Jak już pisałem, w testach obliczeniowych (mssql, tablice itp) zwykły p4
(oczywiście w procesie jedno wątkowym) jest deko wydajniejszy.

pozdrawiam,
Sylwek