Re: Drukarki laserowe vs. drukarki atramentowe

Autor: dzieciol (puszcza_at_krzyki.net)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 23:50:53 MET DST

Mungo wrote:

> Zastanawiam się nad kupnem drukarki. Nie jestem zdecydowany czy kupić drukarkę laserowš czy atramentowš. Jednym z czynników który ma wpłynšć na mojš decyzje jest koszt wydruku jednej kartki A4 (czarnobiałej). Oczywiście wiem że w róznych drukarkach koszt jest różny, dlatego bym prosił o podanie średniej ceny. Oczywiście proszę o rozważenie dwóch ocjii: używał bym orginalnych akcesoriów (tuszy, tonerów) i nie. Dziękuje za wszelkie porady.

Atramentowe, Epsony, Cannony-zobacz na ebay'u ceny pojemnikow-darmocha!
A czym, poza cena, roznia sie oryginalne od zastepczych? Nie dajmy sie
zwariowac. Obecnie tusze zastepcze, to nie amatorska paplanina, to caly
przemysl.

Przy okazji. Rozwoj tego 'przemyslu' wynika z tego, ze gdy jakis wyrob wymaga
stosowania materialow eksplowatacyjnych to amerykanskie prawo nie pozwala
na na stosowanie ich wylacznosci. I chwala mu /prawu/ za to! Dzieki temu za
pojemnik z tuszem do Epsona place jeden, dwa dolary a nie trzydziesci.