Line-in w notebooku

Autor: Pawel_sm (Pawel_sm_at_p_usun_to_oczta.o_to_tez_net.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 21:46:17 MET DST

Czy w notebooku Acer TravelMate 242 jest wejscie line-in takie ktore w
windowsowej reg. glosnosci jest widziane jako line-in ?
Chodzi mi o to zebym mogl podlaczyc do notebooka np. discman lub jakies inne
zrodlo dzwieku.

Na stronie producenta pisze ze jest line-in, ale nie jestem pewien, czy to
chodzi o to prawdziwe line-in, bo w starej toshibie mialem tez wejscie
line-in, ktore windows widzial jako mikrofon i nie nadawalo sie ono do
podlaczenia np. discman'a - dzwiek z tego wejscia byl do d....