Re: 17" CRT z SuperBright

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 19:09:19 MET DST

> Highlight (w przypadku Samsunga -mam 757DFX) to niepotrzebny badziew.
> Jest tylko jeden poziom "jasnosc" (757MB ma ich zdaje sie 3)
> Przez 1,5 roku uzytkowania 757 ani razu nie wlaczylem tej funkcji

->twoj model ma HighLight Zone. Piszesz ze masz "jeden poziom "jasnosci"".
Piszesz tu wlasnie o tym HLZ ?
no bo recznie to mozna sobie inaczej poustwiać z tego co rozumiem.
Czy po wlaczeniu tego HLZ mozna tez recznie regulować parametry czy tylko
gdy jest wylaczony ?

> Zreszta uzyskasz to samo przez max zwiekszanie kontrastu lub/i jasnosci

->Jestes pewny ze ten sam efekt da sie uzyskac przy recznym regulowaniu
pokręteł ?

> 1280x1024 w przypadku 17`` ? hmmmmm wg mnie troche za "maly" ten ekran
na
> tyyyyle pixeli

->no moze przesadzilem, ale czasem cos wlacze (jakas stara gierke) na niej.
z tego co zauwazylem u kolegi najlepiej racuje sie na 1152x864 lub 1280x960.
a jakie odsiezanie ma twoj monitor na tych rozdzielczosciach (bo na stronie
samsunga jest bardzo ubogo to opisane) ?

-*>A jaki monitor ty byś wybrał gdybyś miał dziś kupować ? (chodzi o monitor
17" który bedzie zaj*** ostrość, bedzie pozwalal na dlugie siedzenie bez
zmeczenia oczu !!!

-*>Jak duze znaczenie dla jakosci obrazu ma fakt ze wszystkie Samsungi nie
maja kineskopow Trinitronowych tak jak te drozsze NECi czy iiYamy ?

-*>Zauwazylem ze wsrod modeli Samsungow sa trzy rodzaje kineskopow:
- MagicBright,
- DynaFlat,
- NaturalFlat.
Przy kazdym pisza ze jest plaski. No to po co az 3 plaskie kineskopy ?
Czym one sie roznia ?

p.s. jezeli ktokolwiek moglby cokolwiek dodac lub rozjasnic w tych sprawach
prosze o odpowiedz. Gdyz ceny monitrow pojda niedlugo w gore i chce jeszcze
zdazyć.

pzdr.