Prosze o pomoc

Autor: J.A. (jaok_at_gazeta.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 18:54:00 MET DST

Kozystam z internetu droga radiowa od ponad roku. Od pewnego czasu srednio
kilka razy w ciagu godziny sa kilku-kilkunasto sekundowe nagle zaniki w
lacznosci internetowej. Dzwonilem do swojego providera i ten twierdzi, ze
nie ma zadnej awarii i u niego wszystko jest jak najbardziej prawidlowo i
sugeruje mi, ze to prawdopodobnie pada moja karta sieciowa, w co watpie, bo
jakby karta byla padnieta to wogole nic by mi nie chodzilo. Nie moge wlozyc
tez innej, gdyz to jest notebook, wiec moje pytanie jest w jaki sposob to
sprawdzic co jest przyczyna. Czy sa jakies komendy w DOS?