Re: Przyszłość SATA

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 16:31:49 MET DST

 Milimetr wrote:

> To ja mam inną taktykę. Ponieważ nie jestem komputeromaniakiem, ale zwykłym
> użytkownikiem to składam potężnego i wypasionego kompa i na trzy cztery lata
> całkowicie o nim zapominam. Nie mam czasu anie ochoty śledzić ciągle nowości.

marnujesz kupe pieniedzy;

akurat wypasione komputery prosto ze sklepu maja najgorszy z mozliwych
stosunek ceny do wydajnosci;

skoro taki "wypasiony" komp dziala u ciebie przez 4 lata bez zmian
konfigurowacji, to polecam abys zamiast "wypasionego kompa" kupowal
sobie "kompa, ktory byl wypasiony dokladnie przed rokiem";

czyli w momencie zakupu bedziesz dzialal sprzecie, niejako jednorocznym;
i bedziesz tak dzialal np. przez 3 lata;

cena zakupu jednorocznego kompa bedzie znacznie nizsza niz "wypasionego"
ze sklepu; zas ty jego wydajnosci i tak nie odczujesz, bo bedziesz na
tym dzialal przez kolejne 3 lata;

po prostu wystarczy, zeby kupic komputer o generacje nowszy; czyli np.
zamiast pameci SDR SDRAM kupic komputer na pamieciach DDR SDRAM, ale nie
np. najnowszych DDR 400MHz ze sklepu tylko np. uzywanych DDR 333MHz;
skok wydajnosci bedzie w obydwu wypadkach znaczny;

pozdrawiam;
adas;