Re: Jaki komputer?

Autor: Witiia (witiia_at_o2.pl)
Data: Thu 02 Oct 2003 - 16:19:59 MET DST

Użytkownik Michał Młynarczyk napisał:

> Lunakk napisał/a...

> Weź płytę ze zintegrowaną grafiką (np.Gigabyte albo ASRock na Vii
> KM400) i do tego Durona 1400.

Popieram, ostatnio złożyłem dla dziewczyny fajny kompik na Asrock k7vm4
+ Duron 1300. Do zastosowań wszystkich, prócz nowe gry (starsze gry typu
Q3, UT, Max Payne śmigają aż miło) sprawdza się on w 100% a nawet w
200%. Nic więcej nie trzeba.
Płyta ta ma zintegrowaną grafikę, dźwięk (6-kanałowy!!!) i lan, ma 4
porty usb 2.0 i proponuję wsadzić to w obudowę Codegen MS-2:
http://www.benchmark.pl/artykuly/male_jest_piekne/strona-3.html

Dodatkowo nie ma sensu kupować dysk 7200, lepiej wziąć 5400 i większy,
np. 60GB. Zapewne przyda się więcej miejsca na filmy i mp3.

Pozdrawiam, Witiia